5 Ocak 2014 Pazar

çoraptan bebekler

Eskiden bez bebekler vardı hazır üretimin çok yaygın olmadığı zamanlardı belki ya da almak çok kolay olmuyordu bilmiyorum ama  kolay kolay bozulmazlardı, yıka yıka kullan, o kadar uzun ömürlü olurlardı ki dikişleri patlardı, renkleri ağarırdı ama atmaya kıyamazdık. Eski artan kumaşlardan yapardı anneler çocukları oynasın diye, şimdilerde pek göremez oldum ben, olanlarda genelde hazır üretim...geçenlerde baktım bizim ufaklıklar oynadıkları bebeğin kolunu bacağını çıkarıp duruyolar aklıma geldi birden bez bebek yapmak araştırdım baktım bayağı uğraşmak lazım sonra çorap bebekler gördüm ve bende yapayım dedim...

biri kızım için biride oğlum için, bunlarda ikiz :))
henüz oynamaya başlamadılar ama eminim çok sevicekler.


ben o kadar sevdim ki 
bir tane de kendime yaptım, sonra baktım dekorla çok uyuyor salonuma vitrine koydum ;))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder