27 Mart 2015 Cuma

AHŞAP TEPSİDEN DUVAR PANOSU


Bu tepsiyi geçen sene ablamdan almıştım. Mutfağın bir köşesinde öylece duruyordu, bende alıp geri dönüştüreyim dedim. önce zımparalamakla işe başladım ama ne zormuş. yarım günümü aldı diyebilirm çünkü kurumuş boyayı çıkarmak bayağı zor oldu. Onun için hepsini çıkaramadım zaten bir nevi kabasını aldım diyebilirim.


Sonra beyaz akrilik boya ile tepsiyi 3 kat boyadım normalde ham tepsi için 1 ya da 2 kat zemin boyası yetiyor ama benim tepsimin ana renkleri çok baskın olduğu için ancak kapatabildim.


Zemini beyaz boya ile kapattıktan sonra asıl renklere geçtim. Taban kısmı için uçuk bir pembe hazırladım, kenarlarını da daha koyu pembeye boyadım. Daha sonra kenar kısımlarına ince uçlu bir fırçayla minik papatyalar yaptım, siz bunun için stencil'da kullanabilirsiniz ama ben bu tepsiyi anneme yaptığım için herşey tamamen el emeği olsun istedim.


Ve tepsimi ana hatlarıyla bitirmiş oldum. Geriye onu istediğiniz gibi süslemek kalıyor. Ben ahşap boyamayla keçeyi bir arada kullandım. pencereler ve çatal kaşıksa kartondan ;)


Benimkinin bitmiş hali böyle. Şimdi annemin mutfak duvarını süslüyor. İlk kez böyle bir boyama yaptım ve çok keyif aldım. Annemin el emeği hediyemi gördüğündeki mutluluksa ayrı bir keyifti.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder